20 February 2011

생일축하합니다 - saengil chukha hamnida !!

HAPPY BIRTHDAY !!
20th February 1992
i will always remember this date ;-)

tepat je jam 12 tgh malam hari ni, tibe-tibe je handphone vibrate bunyi ding dong !!
rupenye birthday kawan aku sorang ni,
MUHAMMAD AZLAN BIN MUSTAFFA


inilah kawan baik saya yang sangat baik dan yang terbaik !!

kiteorang mule kenal mase form 2 kalau x silap..

mase tu, kteorang involve dengan projek celcom x-change 2006..

lepas tu makin rapat la mase form 3 sebab die join jd librarian jugak..


aku ingat lagi mase aku masok asrama mase form 4,

tiap kali aku call kau, mesti kau suroh aku pindah ke sungai besi balik.. haissshhh..

sudahnye, cakap kawan jugak lah yang makan ye..hakhakhakkkk..
AKU TAK RUGI SEBAB KAU MASIH ADA SEBAGAI SAHABAT AKU

kau sekepale ngan aku, ape2 masalah kau memang x suke simpan..

kau tak pernah lokek nak tolong aku macam2..

THANKS, MY FRIEND !!
may Allah bless you, insyaAllah..
i wish i could be your best friend, forever.. :)




~syafiq bahari~

No comments:

Post a Comment