15 August 2010

berbuke puase bersame MY HAPPY FAMILY...

yeah !!! Abah belanje makan !!!
ni la mase yang ditunggu-tunggu...mule la nak jd pisau cukur,,,hehehe...

hari sabtu,, along balik rumah..jarang along balik rumah,,entah ape yang seronok sgt kat UPM tuh...
aku...jgn ckp la,,tiap-tiap minggu balik rumah...hehehe..bukan ape,,malas nak basuh baju...heheh...
so,,alang2 sume da ade kat rumah...abah pun ajak kami semue bukak puase kat luar...

tempat ni aku x pernah pergi...tp mcm pernah dengar..aku pun da lupe name tempat tuh...
kiteorang bukak puase kat restoren nasi kandar....fuhhhh...!!!
ayam madu die sedap woooo!!! wua tak tipu beb...!!!

along order ABC la,,ape lagi kan...dasar kikis tol..hehehe...
da kenyang makan sampai licin sume pinggan2 tuh,,,mase utk shopping !!!

selesai je kiteorg solat maghrib,, maka kecoh la shopping complex sekitar tuh...
due org adik aku yang x cukup matang tuh mule menjadikan kedai sbg taman permainan mereka...
fuhhhh,,,,bikin panas beb....!!! tapi aku lantakkan aje...
yg penting shopping sambil cuci2 mate...hehehe......

da kenyang,,da puas shopping,,da letih berjalan,,da lekit2 badan....
ape lagi...BALIK !!!!!! ~syafiq bahari~

No comments:

Post a Comment