16 August 2010

jangan overconfident sangat la...tengok ape dah jadi...

hari ni bermulenye mid sem exam aku... fuhhh...da cukup berat otak aku ni...
diisi dengan mcm2 info dan formula...

pagi2 lagi da berpusu-pusu dak pasum "berkawad" ke "medan perang"...
first subjek pagi ni ialah FJAX 0111 - ALGEBRA & GEOMETRY...
majoriti dak2 pasum ni agak confident dengan subjek ni...
pendek kate,,dalam banyak2 subjek,,subjek ni la yg paling senang..
aku pun sentiase confident dengan subjek ni...

sebelum exam paper ni,,aku da study menggila da...ckup yakin da...
aku ckup yakin yang aku bleh skor...

bukak je exam paper ni,, bley la lagi...
masok soalan 2, complicated...
soalan 3, da mule susah...
5 minit terakhir,, banyak jugak la soalan yg blom jawab lagi...
mule la aku panic,,da terus blank....

maka,,aktiviti hentam-menghentam,,tembak-menembak,,membaling dadu pun berleluase....
aku ingatkan aku sorang je yang x sempat..
rupenye ramai lagi...nasib baek le...

huuuuuuhhhhhhhh......conclusionnye,,disebabkan aku terlalu confident...
so,,soklan yang pelik2 tuh...terkantoilah kat situ...
hhhmmmmmm...ape nak buat...da nasib badan.......

tapi,,xpe...!!! ingat !!!
KEGAGALAN ADALAH USAHA UNTUK MENCAPAI KEMENANGAN.....
x mungkin paper first ni akan menjejaskan semangat aku....
insyaallah..... ~syafiq bahari~

No comments:

Post a Comment