27 April 2011

mR. cashier

yeayyy !! da start keje.. - . - '' (buat-buat suke je)
penat mencari keje, sudahnye terkandaslah seorang mamat lagi jadi cashier kat tempat ni..
tempat ni gile kurang doe cashier die, tahap kritikal..kaunter banyak tapi cashier ciput..

inilah pasar raya The Store..pernah dengar x?

aku keje sebagai cashier kat The Store branch Sri Petaling..
gaji ? boleh la..tapi xde la masyuk sangat kot.. hari2 pegi keje naek motor ngan Boy skali.. :)
bak kate mak aku, "keje jangan memilih sangat"
cukuplah sekadar mengisi mase lapang yang teramatlah lapang ni..
at least dapat jugak duit sikit..hihhiiii.. :)

hari pertame, training dengan sorang budak ni, Aiman(bukan name sebenar)..cehh
baek, muke suci, mesra sangat dengan customer, suke interview cutomer..
macam2 la die ajar,
tapi lame2, makin annoying pulak, gayamu bak supervisor!!
aku doakan kau pegi sambung belajar cepat2.. supaye kurang sikit orang yang bajet macam supervisor ni..bak kate Boy pulak, "SPOILER!!" ...hakhakkkk..sokong!!

ade sorang budak lagi yang tolong ajar aku, Rasyid(bukan name sebenar)
penat seyh training ngan die ni, naseb baek sekejap je.. aku pon kene ikut jugak gaye skema kau tuh..
naseb baek x de gaye "assistant supervisor" !!

secare keseluruhannye, ade yang best, ade jugak yang x best..
x kesah la, asalkan dapat buat something mase cuti panjang ni, and dapat kumpul duit sikit..
thanks to senior cashier, banyak tolong mase training !!

aja aja, fighting !!
~syafiq bahari~

1 comment: